اعلامیه امارت اسلامی در مورد متضرر شدن مردم بر اثر سیلاب‌ها در کامدیش، نورستان

با تاثر فراوان اطلاع حاصل نمودیم که در قریه میردیش ولسوالی کامدیش ولایت نورستان سیلاب‌ها سرازیر شده‌، که از اثر آن بیشتر از نیم قریه تخریب و بیش از ۱۰۰ تن از مردم قریه شهید یا ناپدید شده‌اند. إنا لله و إنا إلیه راجعون امارت اسلامی با ابراز همدردی عمیق بر این حادثه غمناک، برای […]

با تاثر فراوان اطلاع حاصل نمودیم که در قریه میردیش ولسوالی کامدیش ولایت نورستان سیلاب‌ها سرازیر شده‌، که از اثر آن بیشتر از نیم قریه تخریب و بیش از ۱۰۰ تن از مردم قریه شهید یا ناپدید شده‌اند. إنا لله و إنا إلیه راجعون
امارت اسلامی با ابراز همدردی عمیق بر این حادثه غمناک، برای تمام قربانیان مغفرت و بهشت را از بارگاه خداوند متعال مسئلت دارد، و به بازماندگان مصیبت‌زده خواهان نعم‌البدل می باشد.
امارت اسلامی به اداره امور مالی هدایت می‌دهد که به گونه فوری پنج میلیون کمک نقدې را از بودیجه امارت به منطقه ارسال نماید، همچنان به مجاهدین منطقه رهنمایی می شود که برای رسانیدن کمک به سیلاب‌زدگان و نجات دادن آنان تمام توان‌ شان را به خرج دهند و در راه کسانی که به منطقه کمک روان می‌کنند موانع ایجاد نکنند.
همچنان از مؤسسات خیریه، سازمان‌های کمک‌کننده و مردم عام نیز امیدواریم که کمک‌های خود را هر چه زودتر به منطقه ارسال نمایند و با سیلاب‌زدگان به حد توان کمک کنند.

امارت اسلامی افغانستان
۱۹/۱۲/۱۴۴۲ هـ ق
۱۴۰۰/۵/۷ هـ ش ــ۲۰۲۱/۷/۲۹